ترکیه یک کشور منحصر به فرد و در نتیجه زیبا است که صادقانه توسط هموطنان محلی یا مسافران توصیه می شود. ترکیه در معرض آشفتگی های خود قرار گرفته است، اما علاوه بر این، ترکیبی بسیار عالی از فرهنگ های شرقی و غربی و همچنین نمایش یک کشور پویا با جمعیت بالای آن و رشد اقتصادی است. در اینجا برخی از سوالات رایج در مورد ترکیه آمده است:

آیا هزینه زندگی در ترکیه زیاد است؟
هزینه زندگی در ترکیه، احتمالا یکی از اصلی ترین دلایلی است که یک خارجی ترجیح می دهد در تركیه سرمایه گذاری كند. البته هزینه پایین زندگی به این معنی نیست که کیفیت زندگی در ترکیه نیز کم است. در مقایسه با هزینه و استاندارد، دشوار است که بگوییم استانداردهای زندگی بالا می تواند به راحتی در ترکیه با هزینه کم به دست آید. در این رابطه، زندگی در ترکیه می تواند کلید زندگی راحت و با کیفیت باشد.

در ترکیه، یکی از خدمات مهمی که وجود دارد این است که کارفرمایان هزینه های مربوط به سلامت و مبلغ مورد نیاز برای بازنشستگی را در موسسه تامین اجتماعی (SGK) می پردازند. حداقل دستمزد ماهانه در ترکیه تا سال 2019 به 2020 لیر افزایش یافته است. البته بسته به شهر، این مقدار را می توان برای یک فرد به اندازه کافی شمرد.

در شهرهای بزرگ مانند استانبول، آنکارا و ازمیر، هزینه زندگی از شهرهای دیگر بالاتر است و این یک وضعیت شایع است. هزینه زندگی در استانبول، که شهر پیشرو ترکیه در زمینه های اقتصاد، فرهنگ، هنر، تاریخ و تجارت است، نسبت به شهرهای دیگر ترکیه نسبتا بالاتر است. مطمئنا استانبول یک شهر گرانقیمت در رابطه با غذا و نوشیدنی، زندگی اجتماعی و به خصوص هزینه های اجاره است. محل انتخابی که با گزینه سرمایه گذاری مناسب انتخاب می شود نیز به سرمایه گذار کمک می کند تا در مناسب ترین شرایط زندگی در ترکیه زندگی کند.

آیا ترکیه در اتحادیه اروپا است؟
ترکیه یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا نیست. اما روابط بلند مدت ترکیه با اتحادیه اروپا همچنان ادامه دارد. اول از همه، ترکیه یکی از اولین کشورها برای ایجاد همکاری قوی با جامعه اقتصادی اروپا در سال 1959 است. توافقنامه اتحادیه گمرکی بین ترکیه و اتحادیه اروپا در سال 1996 پس از این پیشرفت ها به اجرا درآمد. در سال 2004، شورای اروپا تصمیم گرفت تا مذاکرات را با ترکیه برای عضویت آغاز کند، و در سال 2005، مذاکرات ترکیه با اتحادیه اروپا آغاز شد. از سال 2005، مذاکرات برای تقویت روابط بین اتحادیه اروپا و ترکیه ادامه دارد.

آیا ترکیه یک مکان امن است؟
ترکیه که سالانه میلیون ها گردشگر را پذیرایی می کند، یک کشور امن است. در سال های اخیر، محیط ناامن ناشی از جنگ سوریه در شهرهای همسایه سوریه احساس شده است، در حالی که زندگی روزمره در سایر شهرهای کشور همچنان ادامه دارد. شهرهای مهم ترکیه مانند استانبول، آنکارا، ازمیر، بورسا و آنتالیا می توانند نسبت به سایر شهرهای بزرگ دنیا نسبتا سازمان یافته و امن تر باشند. پروژه های جدید مسکونی که در این شهرها قرار دارند، از جمله امن ترین مناطق زندگی می باشند.

آیا ترکیه یک کشور سکولار است؟
ترکیه یک کشور سکولار است و این به وضوح در قانون اساسی خود با بیان «جمهوری ترکیه یک دولت دموکراتیک، سکولار و اجتماعی تحت حکومت قانون است» بیان شده است. با اصلاحات انجام شده در سالهای اولیه جمهوری، کشور جوان، چهره مدرن و سکولار را به دست آورد و هویت جدید خود را تا امروز حفظ کرده است.

ترکیه که دارای جمعیت بزرگی از مسلمانان است همیشه منطقه ای است که مردم آن در طول تاریخ خود در صلح و آرامش زندگی می کنند. ساختار سکولار ترکیه یکی از اساسی ترین ویژگی های کشور است که این کشور را قادر می سازد کشور خود را محلی برای همه تبدیل کند. در حالی که ترکیه تصویر کشوری را به تصویر می کشد که مسلمانان با ملیت های مختلف، که قصد سرمایه گذاری در املاک و مستغلات را دارند، می توانند به آسانی منطبق بیابند و همچنین برای شهروندان و گردشگران با زمینه های مذهبی مختلف، محیطی فراهم می کند که می توانند آزادانه به مراسم خود بپردازند.

All contents © copyright 2023 RealtyTurkey